zaterdag 4 mei 2013

Shoplog Spanje 2013

Zoals jullie wel weten ben ik naar Spanje geweest, en geloof me daar kun je goed slagen voor nagellak en nail art dingetjes! En ik heb dus een paar dingetjes gekocht en een paar dingetjes gekregen. Dat laat ik dus zien in deze shoplog.





































Goed, dit is dus wat ik heb gekocht & gekregen.

Nagellak: (van links naar rechts)

- Yes Love roze , zilveren en rood glitter (gekocht)
- Yes Love pastel geel (gekregen)
- Yes Love glow in the dark geel (gekocht)
- Yes Love lila, paars en blauw glitter (gekocht)
- Yes Love hemelsblauw (gekregen)
- Maybelline Color Show 6 Bubblicious (gekocht)

Je kunt wel zien dat Yes Love bekend is in Spanje want in elke winkel waar ze nagellak verkochten verkochten ze Yes Love en geen enkel ander merk. :) Ohja en ik heb nog een nagellakje gekocht op de markt maar die was als cadeautje voor mn nicht en die heb ik al ingepakt dus vandaar haha. Laten we doorgaan naar de nail art spulletjes!

















Dit zijn hele mooie witte roosjes nagelstickers. Deze heb ik gekregen :)

















Hier ben ik echt héel erg blij mee. Mijn eerste konad plate! Met luipaard print, kanten print, zebra print en een ander soort print die ik niet echt goed kan beschrijven. Deze heb ik gekregen! :)

















Dan allemaal kleine buisjes met nailartglitter, daar was ik heel lang opzoek en schijnbaar hadden ze het in spanje gewoon! Yeah, deze heb ik gekregen.

















En als laatste allemaal rhinestones in verschillende soorten, echt ik ben hier heel blij mee! Dit heb ik ook gekregen.

Dat was het ! Ik voel me wel een beetje verwend hoor! Spanje was heel leuk! :)

Wat vond je ervan?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten