vrijdag 3 mei 2013

Mijn favoriete nagelblogs

Elke ochtend bij het ontbijt lees ik niet de krant, maar nagelblogs! Vandaag leek het me wel eens leuk om mijn favoriete nagelblogs te laten zien, zodat jullie misschien een leuke blog ontdekken!





De blog van Daphne heet Dailynailsart en ik vind het zelf een hele leuke blog, met reviews, shoplogs, how to's, nailarts en swatches. Alles in éen dus! Zeker dus de moeite waard om even een kijkje op te nemen.
Twitter: @dailynailsart


Dit is de blog van Channah, ze heeft een hele leuke schrijfstijl waardoor je door blijft lezen en niet gaat afhaken, en bovendien kan ze ook heel goed nailarten! Echt zij maakt de mooiste nailarts die ik ooit gezien heb! Twitter: @Romboutsnailart


Laura maakt héle mooie swatches, héle mooie artikelen en haar collectie is gewoon om te kwijlen. Ze kan ook hele mooie nailarts maken en je kunt een workshop bij haar volgen, voor de prijslijst moet je even op haar site kijken, maar je moet ook even naar haar artikelen kijken want die zijn zo leuk! Twitter: @Nailsbylaura


Patchouly ken ik, want zij is mijn vriendin maar ze is verhuist naar Spanje, maar ze is ook een nagelblog gestart! Hij heet Sweetie Nails en is een leuke blog! Dit is ook weer zo'n gevalletje: daar-moet-je-echt-even-een-bezoekje-aan-brengen! 


Nailpolishheaven was de eerste nagelblog die ik ontdekte, want door haar ben ik ook zo'n nagellakfreak geworden. De beheerster heet Marielle, en is heel gezellig op twitter en ze doet vaak een twitter winactie! Maar buiten dat is het echt een HELE leuke blog! Twitter: @Nailpolishangel


Het is een beetje eentonig om aan te horen maar dit is óok al een leuke blog. Maaike maakt nailarts voor Vera Camilla om de zondag, maar ze heeft ook een eigen blog. Twitter: @entirelybonkers

Ik hoop dat jullie deze blogs ook gaan volgen :) 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten