dinsdag 7 mei 2013

Review: Catrice Goldfinger

Soms heb je een nagellakje in de kast staat die je ooit heb gekocht maar nog niet hebt opgedaan. En ik had zo'n lakje! Het lijk mij het juiste moment om dat nagellakje op te doen. Lees vooral verder voor het resultaat en wat ik er van vind.

Sorry voor deze wazige foto!































































Catrice 640 Goldfinger

Het is echt een hele mooie lak, wat een beauty! Hij streept totaal niet en dekt met 2 laagjes perfect.
Op mijn foto zie je de lak niet heel goed, maar op de foto van Charlotte van PinkyPolish wel.

Ik vond de lak op zichzelf al heel sparkly, maar ik als glitterlover mistte nog wat glitters. Dus ik pakte Gold Leaf Topcoat van Catrice uit de SpectaculART collectie (die helaas niet meer te krijgen is, sorry!) erbij en maakte deze glittertastic combinatie.









































Nou ik weet zeker dat deze combinatie perfect is voor kerst, maar ook voor normale dagen heel leuk.
Ik ben dus helemaal verliefd op deze combinatie!

Catrice 640 Goldfinger is helaas niet meer te krijgen omdat hij van de oude collectie is.
Catrice Gold Leaf topcoat uit de SpectaculART LE is helaas ook niet meer te krijgen.

3 opmerkingen: