dinsdag 23 april 2013

Lush Lemony Flutter

Ik heb altijd last van droge nagelriemen, en op mijn duim zit er zelfs een wondje. Dus ik pakte lemony flutter erbij en was verbaasd hoe goed het werkte.





De verpakking ziet er al heel leuk uit. Maar is de werking ook goed? We zullen het zien.

Dit is lemony flutter als je de deksel er van af draait, zoals je ziet heb ik hem al meerdere keren gebruikt. Hij ruikt trouwens naar citroen, ik vind de geur zelf niet heel lekker, maar daar wen je aan als je hem een paar keer hebt gebruikt.

Dit is mijn duim voor het gebruik.

En dit is mijn duim na het gebruik. Wat een verschil!

Echt, i gotta love it! Ja, ik ben fan van dit wonderspulletje!

Lush Lemony Flutter kost €10,65 en kun je in een Lush winkel bij jou in de buurt kopen, en online bij lush.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten