woensdag 24 april 2013

Herôme Prinsessen Handcreme

Vandaag nog een artikeltje over wat ik gebruik bij mijn dagelijkse nagelverzorging, want dit keer gaat het over een handcreme van Herôme, de Prinsessen handcreme. Ik had voor kerst een setje gekregen van Herôme waar 2x deze handcreme inzat, en nog een paar leuke dingen, en vandaag dus de review van de handcreme.





Dit staat er op de achterkant:

 - Sprookjesland is de plek waar je dromen tot leven komen en Herome helpt daar een handje aan mee. Ieder prinsesje droomt van mooie en fluweelzachte handen. Daarom is er een speciale creme gemaakt, de Herome Prinsessen handcreme. Deze zorgt op magische wijze voor prachtige, zachte handen!

Dat gaan we testen!

Als je de dop open doet en uit de tube knijpt krijg je dit op je handen. Een lichtroze creme. Ik heb hem uitgesmeerd en dan krijg je allemaal subtiele glittertjes, heel schattig!


Bovendien doet hij zijn werk erg goed!

De Herôme Prinsessen Handcreme kan je volgens mij alleen maar in een setje kopen, dus ik weet niet hoeveel hij kost maar ik weet wel dat hij te koop is bij verschillende parfumerieen.








1 opmerking: