zondag 21 april 2013

Herôme Take Away Colour

Ik hou van holografische nagellakken. Ze zijn gewoon zo mooi! Ik kocht bij de Etos een Herôme Take Away Colour, waarvan ik dacht dat het een mooi goud nagellakje was. Tot mijn verbazing was het dus een holo! Me happy. Vandaag heb ik een review van deze beauty.
























Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze heb gekocht, maar hij is nog steeds te koop dus daarom wil ik hem aan jullie laten zien.




















Ik heb er geen hele goede foto van maar in de zon is het echt een hele mooie holo. Hij dekt in 2 laagjes en is gewoon heel mooi. Ja, dit is echt een favorietje!

Deze Herôme Take Away Colour kost €2,99, heeft 4ml inhoud, en is te koop bij de Etos.
Je hebt ook een fullsize ervan, die heet Kingston, kost €7,50 en is te koop bij de Etos en Douglas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten